نصب دو واتساپ در یک گوشی چگونه است؟

واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان با ۲ میلیارد کاربر است، اما کمبودهایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عدم امکان استفاده رسمی از دو اکانت واتساپ روی یک گوشی است. حالا ما می‌خواهیم به روش دیگری نحوه نصب و استفاده از دو واتساپ در یک گوشی را آموزش دهیم.

در حال حاضر بسیاری از گوشی های اندرویدی و پرچمدارهای برندهای مختلف از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شمار بالایی از کاربران دارای دو حساب در یک پیام‌رسان هستند. در حالی که برنامه‌هایی مانند تلگرام استفاده همزمان از دو حساب در یک گوشی را برای کاربران ممکن کرده‌اند، واتساپ به صورت رسمی چنین امکانی را در اختیارتان قرار نمی‌دهد. علاوه بر این نقص، در حال حاضر واتساپ به شما اجازه نمی‌دهد از یک حساب در چندین دستگاه استفاده کنید که البته در آینده و در زمان نامعلومی این مشکل برطرف خواهد شد.

برخی گوشی های اندرویدی امکان نصب دو نسخه از یک برنامه را برای کاربران فراهم می‌کنند. اگر صاحب گوشی سامسونگ باشید، با قابلیتی به نام «Dual Messenger» می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. با این ویژگی می‌توانید دو نسخه از برخی برنامه‌ها را روی دستگاه خود داشته باشید که یکی از آن‌ها واتساپ است. بنابراین با این قابلیت نصب و استفاده از دو واتساپ در یک گوشی سامسونگ برای شما ممکن می‌شود.

گوشی های شیائومی از قابلیت Dual Apps بهره می‌برند و موبایل‌های اوپو و ویوو هم به ترتیب دارای ویژگی Clone Apps و App Clone هستند. اگر بخواهید دو واتساپ در یک گوشی هواوی یا آنر نصب و از آن‌ها استفاده کنید، باید به سراغ قابلیت App Twin بروید.

 

 

برند گوشی هوشمند تنظیمات برای نصب دو نسخه واتساپ
سامسونگ Dual Messenger
شیائومی Dual Apps
اوپو Clone Apps
ویوو App Clone
ایسوس Twin Apps
هواوی App Twin
آنر App TwiN