معرفی فروشگاه جی کالا

خرید اینترنتی و آنلاین به یکی از فعالیت‌های جدانشدنی زندگی انسان در جامعه امروز تبدیل شده است. صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف از جمله زمان و جابه‌جایی نیز، مهم‌ترین مزیت خریدهای آنلاین است. بسیاری افراد باتوجه به کاربردهای مهم این نوع خرید، تمام لوازم و مایحتاج زندگی خود را از طریق اینترنتی رفع می‌کنند تا زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای متفرقه خود داشته باشند. سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که نمادها و نشان‌های مخصوص امنیتی را دارند هم، می‌توانند بهترین مراکز برای خرید لوازم مختلف و متنوع باشند.
یکی از این فروشگاه‌های معتبر، فروشگاه جی کالا است که با ارائه محصولات متنوع در زمینه‌های مختلف این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فروشگاه معتبر جی کالا بپردازیم و درباره بسیاری از محصولات پرفروش این فروشگاه اینترنتی صحبت‌هایی داشته باشیم.

مزیت فروشگا اینترنتی

فعالیت فروشگاه جی کالا

فروشگاه جی کالا فعالیت جدی خود را از سال1395 آغاز کرده است. این فروشگاه انواع محصولات موردنیاز افراد را در قالب بخش‌های مختلف عرضه می‌دارد تا سهولت دسترسی به کالاها به بهترین شکل ممکن فراهم شود. اکثر فعالیت‌های فروشگاه جی کالا در خصوص لوازم موبایل و تجهیزات الکترونیکی است که در به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین نیازهای افراد در حال حاضر است. فروش انواع کابل موبایل، انواع لوازم برقی مانند لامپ، اسپیکرهای متنوع و فانتزی شارژهای کاربردی زیاد از جمله فعالیت‌های اصلی این فروشگاه است.
اهداف مختلفی که در این فروشگاه آنلاین جی کالا دنبال می‌شود شامل تحویل اکسپرس کالا، ضمانت محصول، پرداخت هزینه کالا درب منزل، 7 روز ضمانت مرجوعی، پشتیبانی 24 ساعته محصول، تضمین اصالت کالا و انتشار اخبار مختلف در زمینه تکنولوژی‌های مفید دنیای امروز است.

تحویل اکسپرس
اینگزینه، مشخصات و توضیحات مربوط به خود را دارد. به‌عنوان مثال؛ برای ارسال سفارش‌های موجود در تهران و کرج طبق همان بازه زمانی که توسط مشتری تعیین شده، خواهد بود و برای شهرهای دیگر ایران محصول تا ساعت 12 روزهای کاری و نهایتا تا 5 روز بعد سفارش، به دست مشتری خواهد رسید. البته بهتر است این نکته را نیز بدانید که فروشگاه جی کالا برای سفارش‌های بالای 300 هزارتومان، امکانات ویژه‌ای مانند ارسال رایگان قرار داده است.

ضمانت محصول و پشتیبانی 24 ساعته
فروشگاه جی کالا کیفیت و دوام تمام محصولات خود را ضمانت می‌کند و حمایت و پشتیبانی 24 ساعته از محصولات خریداری و ارسال شده را به عهده دارد تا اگر خریداری مشکل یا انتقادی بابت محصول داشته باشد با کارشناسان در این زمینه ارتباط برقرار کند و مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارد.

فروشگاه آنلاین جی کالا
پرداخت هزینه کالا درب منزل
بسیاری از افراد، امکان دسترسی به درگاه‌های اینترنتی را ندارند یا ممکن است تمایل داشته باشند که هزینه محصول خود را بعد از دریافت کالا بپردازند که فروشگاه جی کالا به درخواست این افراد نیز احترام گذاشته و گزینه تحویل کالا درب منزل را طراحی کرده است تا خریداران با خیال راحت و در کمال امنیت، کالاهای خود را دریافت کنند. برخی افراد ممکن است تاریخ انقضای کارت بانکی موجودی که در دست دارند تمام شده باشد یا مشکلاتی در زمینه خرید داشته باشند که فروشگاه جی کالا رفاه حال مشتریان را در همه جوانب موردتوجه قرار داده و امکاناتی برای این شرایط، فراهم کرده است.
ضمانت مرجوعی
ممکن است شما کالایی را خریداری کنید و بعد از مدتی احساس کنید که از خرید کالای موردنظر خود منصرف شده‌اید می‌توانید کالا را مرجوع دهید، البته به‌شرطی که کارتون و جعبه بسته‌بندی محصول را مخدوش نکرده باشید. کارشناسان بخش موجود در فروشگاه جی کالا، نظارت جزئی بر روی محصول انجام می‌دهند و در صورت تایید اشکالات مختلف تمام هزینه‌های خریدار را به او پرداخت خواهند.
نوع فعالیت فروشگاه جی کالا بر خلاف مراکز دیگر است که شعار ” جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود ” را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. بلکه شعار موردتوجه در این فروشگاه این است که” جنس فروخته شده با احترم تحویل گرفته می‌شود” چراکه وقت مشتریان عزیز، ارزشمند است و هر زمان که اراده کنند این فروشگاه در خدمت آن‌هاست تا به مشکلات رسیدگی کند و نیازهای افراد را در بهترین حالت ممکن رفع نماید. پس “حمایت از مصرف کننده حرف اول فرشگاه جی کالاست که تا اخرین لحظه بر آن پایدار و ثابت‌قدم است”.

آنلاین خرید
روش‌های دیگر خرید از جی کالا
فروشگاه جی کالا علاوه بر فروش اینترنتی در سایت، برای رفاه و آسایش حال عمومی افراد، پیج اینستاگرام خود را نیز راه‌اندازی کرده است. آدرس پیج اینستاگرامی فروشگاه جی کالا با عنوان @jkalacom است که تمام محصولات موجود در این فروشگاه، در پیج نیز موجود است و افراد می‌توانند به هر نوعی که تمایل به خرید دارند، اقدام کنند.
نماد و نشان الکترونیکی دو ستاره یکی دیگر از امتیازات مثبت فروشگاه جی کالا است که مشتریان عزیز باید به آن توجه داشته باشند و خرید امن و با خیال راحت را تجربه کنند.
فروشگاه جی کالا شرایط و همچنین وضعیت بسیاری از روستائیان عزیز را نیز مودتوجه قرار داده و برای خرید امن و راحت آن‌ها نیز فکری کرده است . به این طریق، روستائیان و افراد در مناطق دوردستِ کشور نیز می‌توانند خرید خود را انجام دهند و ارسال رایگان به این مناطق با احترام تمام صورت خواهد گرفت.
نکته ای که در زمان تحویل باید به آن دقت داشت
برای امنیت محصولات و بالا بردن راندمان کاری شرکت، افراد باید در زمان تحویل کالا کارت شناسایی خود را در زمانی که با مشخصات همان کارت ثبت نام کرده و کالا را خریداری کرده‌اند به مامور پست نشان دهند تا او نیز با بررسی مشخصات موجود بعد از تایید، کالا را به دست مشتری موردنظر بسپارد و این کار امنیت و حس مسئولیت‌پذیری فروشگاه جی کالا را می‌رساند که باید موردتوجه قرار گیرد.

خرید از فروشگاه اینترنتی جی کالا
جمع‌بندی
مجموعه جی کالا در این مقاله با هدف حمایت از مشتری اقدام به معرفی فروشگاه جی کالا کرد و تمام امتیازت و محصولات کاربردی و مفید در این فروشگاه را موردتوجه قرار داد تا برخی از افراد که نیاز به تهیه وسایل موردنیاز خود دارند بتوانند با خیال راحت از این فروشگاه اقدام به خرید کنند. برای سهولت دسترسی افراد به سایت فروشگاه جی کالا می‌توانید از طریق لینک j-kala.com اقدام کنید و بعد از انتخاب محصول و نهایی کردن آن، خرید خود را تکمیل کنید . خرید اینترنتی علاوه بر کاهش هزینه‌های مختلف دست واسطه را از محصول قطع می‌کند که این می‌تواند به نفع خریدار و فروشنده باشد.