پرفروش‌ترین برندهای موبایل در بازار ایران را بشناسید

برای اینکه کار شما در خرید گوشی را راحت کرده باشیم فهرستی از ۱۰ برند پرفروش موبایل در بازار ایران را برای شما تهیه کرده ایم

۱. هواوی

برند پرفروش موبایل در بازار ایران

کمپانی چینی در مدتی کوتاه با عرضه موبایل‌های با کیفیت و مقرون به صرفه جای خود را بین خریداران باز کرده است. هرچند بعضی محصولات آن از سرویس‌های گوگل تحریم شده اما موبایل هایش به خاطر طراحی چشم نواز و حاشیه‌های ناچیز کماکان مشتریان زیادی دارند

برند پرفروش موبایل در بازار ایران

سامسونگ تا یک دهه قبل حرف چندانی برای گفتن در بازار موبایل نداشت اما در حال حاضر با فروش سالیانه ده‌ها میلیون موبایل حرف اول را در دنیا می‌زند. گوشی‌های این شرکت تحت برند گلکسی به بازار عرضه شده و اصلی‌ترین مزیت آنها نمایشگرهای با کیفیت سوپر امولد است.پرچمدارهای این شرکت در دو سری گلکسی S و نوت عرضه شده و میانرده‌ها و مدل‌های اقتصادی هم شامل خانواده‌های گلکسی A و M می‌شود.

۳. نوکیا

برند پرفروش موبایل در بازار ایران

این برند نام آشنا یادآور روزهایی است که خبری از گوشی هوشمند نبود و N73 بر بازار حکومت می‌کرد. نوکیا پس از چندین سال غیبت توسط شرکتی چینی HMD دوباره سر زبان‌ها افتاده است.

۴. آنر

آنر در ابتدا یک

آنر در ابتدا یک برند جانبی برای گوشی‌های هواوی بود اما از سوی مشتریان با چنان استقبالی مواجه شد که هواوی تصمیم گرفت آنرا به زیرمجموعه ای جدا تبدیل کند. تمرکز اصلی این شرکت روی گوشی‌های جوان پسند و خوش قیمت است و به خاطر حضور رسمی در ایران معمولا محصولاتشان از پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار است.

 ۵. اپل

نمی شود از فهرست برند پرفروش موبایل در بازار ایران سخن گفت و به اپل اشاره نکرد. این برند خوشنام و محبوب نیازی به معرفی ندارد و سال‌هاست با سیستم عامل خاص iOS در برابر مدل‌های اندرویدی قدرت‌نمایی می‌کند. هرچند قیمت بالا خرید مدل‌های جدید آیفون را کمی دور از دسترس کرده اما کماکان مزایایی مث

ل دوربین قدرتمند، اجرای روان برنامه‌ها و کارایی بالا عاشقان اپل را به سوی خرید مدل‌های مختلف آیفون سوق می‌دهد.

۶. ایسوس

ایسوس را از مدت‌ها قبل با مادربورد و لپتاپ‌های قدرتمندش می‌شناسیم اما در دنیای موبایل هم حرف‌هایی برای گفتن دارند. شعار ایسوس «در جستجوی شگفتی‌ها» است و شاخصه اصلی گوشی‌های آنها طراحی کلاسیک و سخت افزار قدرتمند در کنار قیمت بسیار مناسب است

۷. شیائومی

تا همین چند سال پیش بسی

تا همین چند سال پیش بسیاری از ما اسم شیائومی را نشنیده بودیم و حتی بعضی فروشندگان نام آن را به اشتباه تلفظ می‌کردند اما طی فقط چند سال محصولات خوش قیمت و با کیفیت آن در دست بزرگ و کوچک جاخوش کرده‌اند. قیمت پایین و کارایی بالای محصولات شیائومی باعث شد دیگر فروشندگان هم از عرضه محصولات گرانقیمت دست برداشته و قابلیت‌های شاخص پرچمدارها را به مدل‌های میانرده و حتی اقتصادی بیاورند.

۸. بلو (Blu)

برند پرفروش موبایل در بازار ایران

این شرکت آمریکایی تا چند سال قبل بخش مهمی از بازار موبایل قاره آمریکا را در دست داشت و مدتی است محصولاتش را در آسیا هم عرضه می‌کند. ویژگی اصلی گوشی‌های بلو قیمت بسیار مناسب، کارایی مطلوب و کیفیت ساخت بالا است و به همین خاطر در ایران مدل‌های Tank JR T590 وJenny J051  طرفداران بسیاری دارند . اگر به دنبال خرید گوشی ساده هستید حتما محصولات این شرکت را هم مد نظر قرار دهید چرا که در کنار پشتیبانی از زبان فارسی، نسبت به مدل‌های دیگر ارزانتر و جذابتر هستند.

۹. دوجی (DOOGEE)

برند پرفروش موبایل در بازار ایران

گوشی‌های مقاوم و جان سخت مثل ماشین‌های آفرود همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند. مشکل اصلی این مدل‌ها قیمت بالای محصولات برندهای شناخته شده مثل CAT بود و برند دوجی برای رفع همین مشکل متولد شد.

 

۱۰. هیوندای

 

اولین چیزی که با شنیدن نام هیوندای به ذهن همه می‌رسد ماشین‌های با کیفیت این شرکت است اما هیوندای بیش از یک دهه است که در موبایل سازی هم دستی بر آتش دارد. این شرکت به جای تولید مدل‌های پرچمدار روی بازار میان رده و فیچرفون تمرکز کرده است. هیوندای مدعی تولید موبایل‌های با کیفیت و دوام بالا است و برای اثبات این ادعا مدل‌های ارزان قیمتی مثل «سئول ۵» و «سئول کی۱» را با بدنه فلزی روانه بازار کرده، آن هم در حالی که شرکت‌های دیگر اغلب از پلاستیک استفاده می‌کنند.